SEO-оптимізація, просування і розкрутка сайту в Харкові, Україні - BLACK HORSE WEB STUDIO

Просування сайтів

Веб студія Black Horse пропонує клієнтам просування сайту в Харкові, Україні - комплекс заходів, спрямованих на збільшення відвідуваності інтернет-ресурсу за рахунок поліпшення позицій в пошуковій видачі по певних запитах. Найчастіше під пошуковими системами маються на увазі Google і Яндекс - найпопулярніші в нашому регіоні.

Що будемо робити?

Комплекс робіт,
які ми виконаємо для просування

1

Проаналізуємо ресурс

Аудит і аналітика - один з ключових чинників сучасного просування сайтів. Після отримання та обробки даних ми будемо знати все про переваги і недоліки вашого ресурсу, про ринковій ніші, про конкурентів. Це допоможе скласти правильну стратегію просування.

2

Складемо стратегію

Це в буквальному сенсі план робіт, який ми будемо виконувати для просування. Стратегія ґрунтується на цілях. У всіх вони різні: збільшити відвідуваність, підвищити впізнаваність бренду, налагодити зворотній зв'язок з клієнтами і багато іншого.

3

Складемо семантичне ядро

Це об'ємний перелік запитів, які підходять для вашого проекту. При підборі ми врахуємо найбільш затребувані запити в ніші, слова, за якими шукають ваших конкурентів. Ми розподілимо запити за ступенем важливості і визначимо, які потрібно просувати в першу чергу.

4

Проведемо внутрішні технічні роботи

Приберемо помилки в коді, зробимо виправлення, що відповідають сучасним тенденціям (наприклад, додамо мобільну версію). Ми не сумніваємося, що ваш сайт зроблений бездоганно. Але на Інтернет-ринку все змінюється дуже швидко, тому такі роботи зазвичай потрібні.

5

Проведемо внутрішню оптимізацію

Це величезний комплекс заходів, які дозволять привести ресурс до формату, придатному для просування в пошукових системах. В процесі ми будемо використовувати підібрані слова і фрази з семантичного ядра і: оптимізуємо мета-теги, додамо заголовки і підзаголовки, оптимізуємо контент (наповнення) сторінок, проведемо внутрішню перелинковку сторінок, створимо і налаштуємо файли Robots.txt і Sitemap.xml.

6

Проведемо зовнішню оптимізацію

А ці заходи спрямовані вже безпосередньо на просування. Вони включають реєстрацію ресурсу в пошукових системах, додавання проекту в картографічні сервіси та довідники, ручну закупівлю посилань на якісних тематичних ресурсах, просування статтями на авторитетних інформаційних майданчиках. Цих заходів зазвичай досить для поступового просування.

7

Будемо відстежувати статистику і вносити корективи

Використовуючи сучасні інструменти статистики, можна дізнаватися все про відвідуваність ресурсу: кількість відвідувань щодня і в певні години, регіональність відвідувань, джерела трафіку, поведінку користувачів на сторінках, час перебування і багато іншого. Маючи ці дані, ми зможемо скоригувати стратегію і створити ідеальні для відвідувачів умови.

Не все зрозуміло?

Пропонуємо наш короткий словник для того, щоб ми з вами спілкувалися однією мовою, і ви розуміли, що ми не просто оперуємо термінами, а дійсно працюємо
Це те, що вводить користувач у рядку пошукової системи. Запити ділять на високо-, середньо- і низькочастотні (ВЧ, СЧ і НЧ). Високочастотні - найпопулярніші (наприклад, «автомобілі купити»), середньо частотні вказують на характеристики ( «автомобілі купити в Харкові»), низькочастотні дозволяють знаходити точну інформацію ( «автомобілі Тойота бу купити в Харкові»).
Поліпшення, приведення до стандартів, за якими працюють пошукові системи. Синонім просування сайтів.
Важливі елементи коду кожної сторінки сайту, повідомляють ключову інформацію. Найголовніші мета-теги - title (назва сторінки) і description (опис сторінки).
Файл, що включає набір правил для роботів. Приходячи на ваш сайт, вони «читають» ці правила і вивчають ресурс по ним. У файлі можна, наприклад, приховати від відображення в пошуку всі технічні сторінки або інформацію, що містить дані користувачів.
Файл з картою сайту, особливо актуальний для великих порталів з десятками або навіть тисячами сторінок. За допомогою файлу робот швидше розбереться в структурі ресурсу і нічого не упустить при індексації.
Процес вивчення пошуковим роботом вашого сайту. За результатами цього автоматично виноситься рішення - пустити сторінку в пошукову видачу (якщо вона відповідає правилам) або не пустити. Робот заходить регулярно і кожен раз проводить індексацію всіх сторінок. Якщо якість якийсь із них погіршилося - вона може «випасти» з пошуку.
Процес розподілу внутрішніх посилань між сторінками для зручного переходу і визначення важливості кожної сторінки.
Визначення, які означають ступінь зручності сайту для користувачів. Дуже важливий фактор, що підвищує поведінкові чинники.
Визначення поведінки користувачів на сторінках сайту: час перебування, дії, внутрішні переходи і ще багато пунктів. Ключовий фактор, який враховують пошукові системи при ранжируванні.
Процес «розстановки» сайтів по місцях в пошуковій видачі. На перших місцях - найпопулярніші, якісні і цікаві аудиторії ресурси.
Будь-яка інформація, розміщена на сторінках сайту. Контент буває текстовим, графічним, відео. Зараз актуальне оптимізований контент - той, який містить ключові слова в природному вигляді. Особливо це важливо для текстів. Наприклад, цей текст теж оптимізований (а ви і не помітили).

Чому все так складно?

Тому що просування сайтів в Україні, як і в усьому світі - це неоднозначний процес. Схема взаємовідносин в ньому: «Клієнт-оптимізатор-Пошукова система». І саме від останньої залежить, потрапить ресурс на вигідне місце у видачі, чи ні. Алгоритми, за якими працюють пошукові системи, строго засекречені (інакше просування втратило б сенс). Тому оптимізаторів доводиться враховувати кожен фактор, здатний так чи інакше повілять на результат.

Які терміни у просування сайту?

На низькочастотних запитах можна вийти в ТОП-10 видачі вже через 2-3 місяці. За середньо- і високочастотним - від 6 до 12 місяців, а то й більше: все залежить від конкурентності в ніші. Не вірте тим, хто обіцяє «все і відразу» за 3-4 місяці - в більшості ніш зараз це нереально апріорі.

Що впливає на ціну і терміни просування сайту?

Регіон просування і конкуренція

Чим більше серйозних конкурентів у вашій ніші - тим дорожче просування (і, відповідно, довше). Чим більше регіон, в якому ви рухаєтеся - тим об'ємніше повинен бути бюджет.

Вид запросов

Високочастотні - найдорожчі. Відкриємо секрет: краще просуватися по 3-7 високочастотним запитам, а інші розподіливши на середньо- і низькочастотні. Вони зазвичай і приводять зацікавлених відвідувачів.

Якість сайту

Цей показник визначають після аудиту ресурсу.

Вік сайту

Якщо ресурс раніше просувався або просто існує не перший рік - просувати його буде простіше і трохи дешевше.

Вид і обсяг сайту

На ціну впливає категорія ресурсу (комерційний, інформаційний) і кількість просуваються сторінок. Обсяги внутрішньої оптимізації Чим більше сторінок - тим більше роботи фахівцям.

Ціна посилань

Грамотне просування - це ручна покупка посилань на авторитетних сайтах. Це дорого, але дуже ефективно.

Як розпізнати шахраїв

Щоб просувати сайт, а не дарувати гроші шахраям, відмовляйтеся від фахівців, які:
diagram_icon

Гарантують просунути сайт в певні терміни, на певні місця, з точними показниками відвідуваності (все це в комплексі і окремо - НЕРЕАЛЬНО)

confedential

Повідомляють про «особливих домовленостях» з керівництвом пошукових систем

money

Обіцяють зробити все дуже дешево. Це прямий шлях до чорного списку пошукових систем

freelancer

Використовують біржі для масового нарощування посилань, сервіси накруток відвідуваності і поведінкових факторів.

Переваги SEO-оптимізації сайту

1

Надійний результат - початкові витрати і правильні дії окупаються стабільно високими місцями. Їх підтримка майже не вимагає витрат

2

Аудиторія - мільйони

3

Можливість впливати на аудиторію і змінювати методи

А тепер порівняйте це, наприклад, з вуличною рекламою на білбордах:

Результат залежить від витрат. Закінчився бюджет - борди зняли

Аудиторія - тисячі людей, причому одні і ті ж кожен день

Борди вигоряють на сонці і вимагають додаткових витрат

Змінити інформацію і метод впливу на аудиторію можна, тільки повністю замінивши борд

Веб-студія BlackHorse рекомендує: правила вибору фахівців для просування сайту

checked

Компанія має досвід роботи з проектами різного виду

checked

Компанія має досвід роботи з проектами різного виду

checked

Фахівці починають роботу з аудиту, а не з закупівлі посилань

checked

У компанії є сертифікати від пошукових систем

checked

Сайт у компанії сучасний, зручний і правильно оптимізований

checked

Компанія складається не з одного SEO-оптимізатора, а з команди фахівців: дизайнерів, програмістів, оптимізаторів, адміністраторів. Їхні послуги обов'язково знадобляться в процесі просування - буде дешевше і якісніше, якщо їх нададуть професіонали з однієї компанії.

checked

Серед замовників компанії - авторитетні бренди і солідні фірми. Це ознака довіри, так як великий бізнес вважає за краще не ризикувати при замовленні послуг

Часті питання клієнтів веб-студії BlackHorse

Тому що у вас є конкуренти, яким теж кортить завоювати прихильність аудиторії. Якщо ви зупинитеся на півдорозі - ваші витрати будуть марними, адже досягнуті позиції будуть швидко втрачені. Але водночас при досягненні потрібних позицій витрати можна знизити. Однак повністю відмовитися не рекомендується.
Вище ми вже називали приблизні терміни оптимізації. На них впливає безліч факторів: вік сайту, швидкість індексації сторінок, актуальність вашої пропозиції, відповідність вимогам пошукових систем. Останні, до слова, регулярно змінюються, і це відображається на видачу. Бувало, що авторитетні ресурси після введення чергового алгоритму втрачали всі свої позиції. Але це майже виключено, якщо просування було грамотним і без заборонених методів.
Сайти для людей - така основна тенденція сучасного SEO. Пошукові системи тепер борються з ресурсами, які створені виключно для просування. Головний орієнтир зараз - чи цікавий сайт аудиторії, чи відповідає на її питання. У таких ресурсів - всі шанси потрапити на вигідні місця. Це можливо, тільки якщо на сторінках буде грамотний, повністю унікальний, цікавий і часто оновлюваний контент.
Місяць йде лише на аудит, внутрішню оптимізацію і початок зовнішнього просування. Щоб побачити результати, ми повинні домогтися повної індексації, високої довіри пошукових систем, показати природне просування, а не накрутки. Ми не сумніваємося, що ваші знайомі замовили послуги та отримали швидкі результати. Тільки подивимося, де будуть їх і ваші проекти через півроку. Ваш точно буде рухатися в ТОП. А знайомим доведеться виділяти бюджети на висновок сайту з чорного списку.

Зв'язатися з нами

  • +38 (050) 089-00-17
    +38 (097) 089-00-17
    +38 (093) 089-00-17
  • info@blackhorse.com.ua
  • часи роботи 9:00-18:00
  • м. Харків, Отакара Яроша, 9а