SERM - управление репутацией в сети Интернет услуги от web-студия BLACK HORSE

Управління репутацією: робота над іміджем бренду, компанії, сайту

Веб-студія Black Horse пропонує професіональні послуги по управлінню репутацією брендів в Києві та Харкові. Побудувати довірчі відносини з представниками цільової аудиторії важливо для любої компанії. Для того щоб достигнути цього, недостатньо просто просувати товари та послуги: важливо постійно бути на зв’язку з своїми користувачами, ефектно та правильно згладжувати конфлікти, рішати потреби і проблеми клієнтів.

Управління репутацією

Достатньо важка робота, особливо якщо мова іде про сильне конкурентне середовище. Активне просування других брендів, «чорні» методи від конкурентів підсилюють ступінь складності і вимагають від спеціалістів відточених професіональних дій. Це особливо сильно проявляється саме в мережі, де інформація поширюється миттєво, і пара десятків негативних коментарів можуть сильно вдарити по авторитету бренду.

Послуги по управлінню репутацією та усунення негативної інформації про компанію в мережі отримали назву SERM. В перекладі ця абревіатура означає «репутаційний менеджмент в пошукових системах». Поняття включає широкий комплекс мір, котрі направлені на усунення впливу негативної інформації, її витіснення з ключових інтернет-ресурсів, що знаходяться в пошуковій видачі.

Робота душе важка: на сам перед, фахівці повинні постійно моніторити дані, що стосуються бренду та піклуватися про публікації інформації, сприяє укріпленню позитивної репутації.

Поширені варіанти послуг по управлінню репутацією в інтернеті:

basket

Спілкування з клієнтом, збір необхідної інформації про бренд;

person

Вивчення конкурентів, визначення джерел і причин появи негативного контенту;

desctop_icon

Робота над планом інформаційних запитів, по яким важливо витіснити всю невідповідну інформацію;

diagram

Створення стратегії поліпшення репутації компанії з поетапними планами;

document

Складання переліку ресурсів і майданчиків, інформація про бренд з котрих грає ключову роль для репутації;

content_icon

Підготовка контенту та просуванням інформації, що зміцнює позитивний імідж компанії.

Що включає в послугу по управлінню репутацією

Доручити спілкування з проблемними клієнтами та «відбілювання» іміджу компанії можна довірити своєму персоналу. Але існує ризик, що співробітники загрузнуть в безкінечних турботах, а позитивного впливу на репутацію бренду не буде. Необхідно знати, як правильно відповісти незадоволеному покупцеві, не піддатися на провокації інтернет-ботів, вдало відреагувати на спробу чорного піару. Цим повинні займатися професіонали, відмінно знаючі закони репутаційного менеджменту.

Професіональне управління репутацією – це:

Таким чином, репутація фірми в інтернеті буде стабільно високою: ми зможемо своєчасно відстежити і усунути негативну інформацію ще до того, як вона стане доступною масовій аудиторії (в випадку, якщо це трапиться, ми зробимо все, щоб знизити негативний вплив цієї інформації). Також наші послуги дадуть вам можливість бути в курсі проблем діяльності вашої компанії. Робота над помилками дозволяє завжди бути на крок вперед конкурентів.

Управління репутацією – доступна послуга для компанії з стабільним бізнесом. При оптимальних вкладеннях ви отримуєте дуже важливий результат – лояльну цільову аудиторію, яка буде віддана вашому бренду в багато чому завдяки позитивному іміджу.

Особливість репутаційного менеджменту

Управління діловою репутацією – це рішення цілого комплексу проблем. Онлайн-ринок приносить компаніям не тілько високі продажі, але й ризики, а також загрози для іміджу. Навіть якщо ваша компанія працює виключно «чисто» і в правовому полі – це не дає гарантій, що ії репутація буде криштальною. Завжди є недоброзичливці, готові використати брудні PR-методи.

Сучасні канали зв’язку в інтернеті – особливо соціальні мережі – сприяють миттєвому поширенню даних. Для прикладу, іноді достатньо негативного відгуку, опублікованого на сторінці топового блогера, щоб за декілька хвилин довести рейтинг компанії до нуля, привести до падіння продаж, відторгнення лояльної аудиторії, невдоволення партнерів та інвесторів.

В таких випадках завжди важливо постійно моніторити згадування про компанію та забезпечити своєчасну правильну реакцію. Не завжди це повинно бути заперечення негативу: бувають випадки, коли публічно визнана помилка і реальні кроки по її виправленню приводять до значно кращого ефекту, ніж спроба все заперечувати.

Професіональне управління репутацією – це відбілення іміджу бренду и підтримка його в позитивному ключі, без використання «чорних» методів. Спеціалісти ніколи не будуть займатися «чорним піаром». Ми цінуємо закони бізнесу, працюємо з клієнтами офіційно на договірній основі, а ще гарантуємо збереження персональних даних.

Стандартні ситуації для замовлення репутаціонного менеджменту

Боротьба з негативною інформацією

Використовуючи традиційні методи SEO-оптимізація та PR-інструменти, можна якісно керувати репутацією. Спеціалістам важливо створити особливий інформаційний простір, сформувати стабільно позитивний імідж, на який не зможуть вплинути методи «чорного піару». В цьому процесі далеко не все безхмарно: професіоналам регулярно необхідно реагувати на будь-які прояви негативу в мережі: відгуки, закінчені публікації, негативні згадки. Далеко не всі з них можна видаляти - тоді важливо діяти комплексно, щоб негативна інформація перестала цікавити аудиторію.

Підвищення іміджу роботодавця

Велика кількість спеціалізованих сервісів, що дозволяють залишати незалежні відгуки про компанії як роботодавців, дуже впливає на імідж брендів. Наявність великої кількості негативних коментарів не дозволяє залучити компаніям на роботу дійсно гарних спеціалістів. Практика показує, що в таких фірмах низькі показники відгуку на вакансії. Іноді достатньо одного негативного розгорнутого коментаря, щоб забезпечити такий ефект (ніж незмінно можуть скористатися конкуренти). Професіональна підтримка репутації дозволить уникнути подібного впливу від сайтів-відгуків.

Створення репутації «з нуля»

Робота над репутацією нового сайту чи фірми – це рішення великого комплексу задач. Починати необхідно ще з етапу запуску проекту: залучення лояльно налаштованої аудиторії забезпечить більш успішне пошукове просування, опосередковано допоможе збільшенню продаж товарів та послуг. Але саме головне – з самого початку бренд буде викликати позитивні емоції в суспільстві. Якщо працювати в цьому напрямку довго та ціленаправлено – спроби очорнити репутацію будуть невдалими, так як суспільство навчиться довіряти компанії. Для того щоб домогтися такого ефекту, спеціалісти використовують всі доступні канали: сайт, СМІ, соціальні мережі, проекти з незалежними відгуками, блоги.

Просування бренду

Щоб підвищити довіру користувачів до пропонованих товарів та послуг, домогтися загального позитивного іміджу сайту чи компанії, необхідно замовляти професіональні послуги по управлінню репутацією в Києві, Харкові чи будь-якому іншому місті України. Зазвичай до спеціалістів звертаються, коли імідж компанії вже постраждав від негативної інформації. Проте, краще будуть замовляти послуги по постійному підвищенню репутації, моніторингу негативу, оперативними діями по його усуненню. Завдяки цьому можна взагалі видалити з пошукової видачі інформацію, здатну негативним чином вплинути на бренд.

Зв'язатися з нами

  • +38 (050) 089-00-17
    +38 (097) 089-00-17
    +38 (093) 089-00-17
  • info@blackhorse.com.ua
  • часи роботи 9:00-18:00
  • м. Харків, Отакара Яроша, 9а